Nak KURUS Dengan Lebih Mudah?

//Nak KURUS Dengan Lebih Mudah?

Nak KURUS Dengan Lebih Mudah?

Anda Mengalami MASALAH…

  • BERAT bertambah?

  • Perut BUNCIT?

  • Cepat rasa PENAT?

  • Pergerakan TERBATAS?

  • Sakit LUTUT & TUMIT?

  • Selera makan BESAR?

  • TIADA masa?

  • Malas untuk BERSENAM?

  • Pakej Pelangsingan MAHAL?

Nak kami BANTU..?

BERITA BAIK..!!

Anda berada di tempat yang betul untuk membantu anda mencapai impian anda itu.

Jadi, teruskan membaca sehingga ayat terakhir… 
Siapa tahu, inilah detik permulaan untuk anda menikmati gaya kehidupan yang jauh lebih baik… kurus dengan cara yang lebih  mudah… tanpa diet ketat dan bersenam.

“Bila korang tengok gambar nie… mesti korang pun terasa nak rasai pengalaman yang mengujakan macam nie juga kan..?”

Kalau nak tahu… sis Rozie nie dulunya seolah dah gibap sgt dgn masalah berat badan yg berlebihan.
Bayangkan…

  • Pergerakan terbatas
  • Cepat penat/semput
  • Sakit lutut dan tumit
  • Pre-diabetes

Dia amalkan dgn konsisten jus SKIINZ SG nie bermula dari bulan Apr 2018… baru nie dia update iza, bagitau beratnya dah kurang 21kg 😊

Bukan apa, katanya… seblum nie dah try macam2 produk, siap berdiet bagai namun tak berhasil.
Selepas suami tegur selalu sangat cepat penat sehingga semput, barulah nekad nak turunkan berat… jus SKIINZ SG betul2 membantu.

Apa yg penting MINDSET nak berubah kena ada hehe

———————————
“Anda masih tercari-cari produk yang dapat bantu untuk kurus, turunkan berat badan dan secara tidak langsung membuatkan potongan badan kelihatan lebih menarik?… Paling tidak pun biarlah bersesuaian dengan berat badan ideal anda (BMI)?”

———————————

Apa itu BMI?

BMI (Body Mass Index) atau Indeks Jisim Tubuh adalah ukuran untuk menilai berat badan anda berbanding dengan ketinggian.

Bagaimana untuk mengira BMI?

Dapatkan BMI anda sekarang.  Masukkan info yang diperlukan di bawah dan klik Calculate your BMI. 
Lihat RESULT.

 
Powered by YAZIO

KEGUNAAN BMI

BMI adalah salah satu indikator kadar relatif lemak tubuh seseorang yang sudah dewasa dengan usia 20 tahun ke atas. BMI digunakan untuk menentukan status berat badan seseorang apakah seseorang memiliki badan yang terlalu kurus, ideal, atau terlalu gemuk. BMI membantu menilai status berat badan seseorang terhadap risiko masalah kesihatan akibat kekurangan atau kelebihan berat badan.

 

———————————
“Tahukah anda bahawa berat berlebihan atau obesiti adalah penarik atau punca awal yang menigkatkan risiko masalah kesihatan?”

———————————

 

Kajian menunjukkan bahawa berat badan yang berlebihan adalah masalah kesihatan yang serius bagi kebanyakan orang. Ia meningkatkan risiko kepada beberapa penyakit yang serius seperti:
 1. penyakit jantung
 2. angin ahmar (stroke)
 3. diabetes
 4. kanser
 5. darah tinggi
 6. arthritis (sakit sendi)
 7. vena varikos (urat berpintal) dan
 8. kematian pra-matang

 

Kami pasti anda semua tidak mahu ini terjadi pada anda… betul?

Apakah berat badan unggul?

1. Anda mempunyai berat badan unggul sekiranya BMI anda adalah di antara 18.5 hingga 24.9/km².
2. Kajian menunjukkan bahawa jangka hayat seseorang yang mempunyai BMI unggul adalah lebih tinggi daripada seseorang yang mempunyai BMI yang lebih rendah atau tinggi.

Bagaimanakah saya mengekalkan berat badan yang unggul?

1. Imbangkan pengambilan makanan anda dengan aktiviti fizikal.
2. Tentukan keperluan tenaga anda.
3. Lakukan lebih banyak aktiviti fizikal. Jika anda sememangnya seorang yang sangat aktif, cuba teruskan kadar aktiviti yang sama, bersesuaian dengan umur anda.

Bilakah seseorang itu dianggap sebagai mempunyai berlebihan berat badan?

 Berat anda adalah berlebihan jika BMI anda adalah 25 hingga kurang dari 30 kg/m². Jika BMI anda adalah 30 atau lebih, anda adalah obes.

Bagaimana seseorang itu boleh menurunkan berat badan mereka?

1. Tetapkan sasaran yang realistik untuk menurunkan setengah kilogram berat badan dalam seminggu.
2. Pastikan keperluan tenaga anda.
3. Timbang berat badan anda sekali seminggu, sebaik- baiknya sebelum makan.
4. Makan makanan yang sihat secara sederhana berdasarkan Piramid Makanan Malaysia.
5. Jangan sekali-kali menyekat diri untuk tidak makan atau mengehadkan kalori jika anda sangat lapar. Jika anda berbuat demikian, anda selalunya akan makan mengikut nafsu selepas itu.
6. Buat beberapa modifikasi dalam diet anda.
7. Kurangkan atau elakkan makanan yang tinggi kandungan gula dan lemak seperti mentega,krim, daging yang berlemak, sos salad, kek dan pastri.
8. Elakkan makan atau minum semasa menonton televisyen atau membaca. Lakukan senaman sederhana seperti berjalan laju, berbasikal dan berenang sekurang-kurangnya 60 minit, lima hingga enam hari seminggu.
9. Jumpa doktor untuk mengenal pasti dan membetulkan masalah perubatan, biologikal atau fisiologikal yang berkaitan yang boleh menyumbang kepada berat badan yang berlebihan.
10. Jumpa pakar pemakanan untuk mendapatkan maklumat tentang pengurusan berat badan anda.
11. Dapatkan sistem sokongan. Rakan-rakan adalah kumpulan sokongan yang bagus.
12. NAK lebih mudah untuk bantu anda..? Amalkan suplemen yang disamping memberikan lebih nutrisi dan bantu kuatkan sistem imun, ia dapat membantu menaikkan metabolisma untuk pembakaran lemak lama, menghalang pembentukan lemak baharu, berikan sara kenyang lebih lama dan mengawal selera makan.


———————————
“Berita baik buat anda yang mahukan Perubahan… Turunkan Berat Badan atau Kuruskan Badan dan menjadikan anda tampil lebih YAKIN dengan Potongan Badan yang lebih Menarik Secara Sihat, Mudah, Selamat dan Berkesan!!” 
———————————

OK KER NIE.. TAK BAHAYA??.. Eh tidak sama sekali! Ya kami faham… tapi usah risau sebab kami juga adalah pengguna seperti anda. Ia bukan produk atau apa sahaja yang dikatakan sebagai ubat dengan bahan terlarang yang boleh memudaratkan kesihatan.

Begini… Ia hanya jus minuman yang diadun dengan gabungan formulasi eksklusif seperti Raspberry, Green Coffee Bean, African Bush Mango, Garcinia Cambogia, White Kidney Bean, Guarana, Vitamin C, L-Carnitine, Tomato, Sakura, Stevia, Apple Stemcell Dan Argan Stemcell. Bayangkan, bahan-bahan yang sememangnya padat dengan nutrien dan mineral, kaya dengan serat serta ciri anti oksidan ini dapat anda perolehi manfaatnya dengan lebih mudah.

Kesemua 13 bahan ini akan saling ‘BEKERJASAMA’ dengan harmoni dan memberikan kesan yang terbaik dalam tubuh dengan pengambilan secara konsisten setiap pagi sebelum bersarapan dan malam sebelum makan malam.

Antara kelebihan manfaat bahan-bahan yang digunakan ini adalah membantu meningkatkan kadar atau proses metabolisma. Kadar metabolisma antara lain akan menurun seiring dengan faktor peningkatan usia. Jadi apabila kadar metabolisma tubuh dapat ditingkatkan, ia secara terus membantu peningkatan proses pembakaran lemak dengan lebih efektif. Proses penting dalam usaha penurunan berat badan dengan lebih mudah dan cepat.

METABOLISME tu apa pulak ya? 

Selalu dengar tapi apa ya…
Baik, metabolisme berasal dari perkataan Greek yang bermaksud perubahan atau transformasi. Dari segi fungsi tubuh dan pemakanan, metabolisme adalah jumlah tenaga atau kalori yang dibakar oleh tubuh untuk mengekalkan fungsi-fungsi tubuh yang asas. Tubuh anda sebenarnya membakar kalori dengan berterusan pada setiap ketika, bukan sahaja apabila anda bersenam, malah semasa anda tidur, menonton tv mahupun membeli belah. Sebagaimana sebuah kenderaan memerlukan minyak untuk menjana kuasa, metabolisme anda merupakan pengawal atau pengurus ‘minyak’ untuk tubuh anda.

Metabolisme bagi setiap individu berbeza. Ia bergantung kepada komposisi tubuh individu tersebut iaitu berdasarkan jumlah otot dan jumlah lemak di dalam tubuh. Tisu otot membakar atau menggunakan lebih banyak kalori untuk mengekalkan fungsinya berbanding dengan lemak. Maka, mereka yang mempunyai banyak tisu otot akan mempunyai kadar metabolisme yang lebih tinggi berbanding dengan mereka yang mempunyai lebih banyak lemak.

———————————
” 
Persoalannya, bolehkah kadar metabolisme tersebut berubah?Sudah tentu. Sekiranya anda sedang cuba menurunkan berat badan mahupun hanya untuk mengekalkan tahap kecergasan anda, meningkatkan metabolisme anda boleh membantu anda mencapai sasaran tersebut dengan lebih cepat.”
———————————

Perkara Semulajadi Yang Mempengaruhi Metabolisme

1. Komposisi Badan
Walaupun dua individu mempunyai berat badan yang sama, individu yang mempunyai berat otot berlebihan akan mempunyai metabolisma yang lebih tinggi kerana otot membakar lebih kalori berbanding lemak.
2. Genetik
Setiap orang mempunyai struktur tulang dan bentuk badan yang berbeza (mesomorph, ectomorph, endomorph). Orang yang tinggi langsing (seperti pemain basketball) biasanya mempunyai metabolisme melebihi orang seperti Wayne Rooney atau yang berbadan “stocky”.
3. Umur
Metabolisma akan menurun dengan umur. Dengan itu, keperluan kalori seseorang akan turun over time. Ini kenyataan hidup. Ini sebab utama kerana ramai akan menambahkan berat badan walaupun mengambil makanan yang sama (sewaktu muda).
Nah, di sinilah antara kelebihan formulasi SLIIMZGLOW, berkesan dalam membantu menaikkan kadar metabolisme untuk membantu mencapai impian anda… berat badan yang ideal dan natijahnya anda dapat menikmati gaya kehidupan yang lebih sihat dan berkualiti.

 ———————————
Anda Mempunyai MASALAH Macam Nie..?
———————————

 Sedang mencari ubat atau produk KURUSKAN BADAN yang selamat dan berkesan?
 Dah GIBAP cuba macam-macam ubat atau produk kurus badan?

 Dah cuba MACAM-MACAM ubat atau produk kurus badan tapi tak turun berat jugak?

 Dah habis BERIBU RINGGIT tapi badan tak kurus-kurus jugak?

 Dah DIET MACAM NAK GILA tapi lambat sangat nak kurus?

 LEMAK kat peha, pinggul dengan perut semakin naik?

 BMI dah masuk kategori OBESITI?

 Rasa rendah diri sebab GEMUK?

 Pergerakan TERBATAS sebab gemuk?
 Kaki dan tumit dah mula rasa SAKIT?

 Pakaian dah mula TAK muat?

 Suami dah mula JAUHKAN diri sebab gemuk?

 Doktor dah NASIHATKAN suruh turunkan berat badan?

———————————

“BERITA BAIK! Bayangkan.. semua masalah anda yang disebutkan di atas tadi bakal berakhir hari ini.”

..untuk bantu selesaikan masalah

Bagaimana… masih ada soalan yang bermain di minda anda? Nak tahu bagaimana kesannya? Saya kongsikan dengan anda di sini…

Mcmana, boleh lihat sendiri kan..?

Bila berat dah makin turun, perut makin kempis… mereka lebih berkeyakinan dgn penampilan diri yg lebih menarik setelah amalkan jus SKIINZ SG nie.

Bayangkan, sis setelah amalkan jus SKIINZ SG nie juga akan merasai kesan perubahan yg mengujakan seperti mereka 😊
Best kan?

———————————

Mereka Sudah..! Sekarang Giliran Anda Pula Untuk Kurus Macam Mereka, Nak Kan..?

Mereka sudahpun merasai sendiri 9 kesan perubahan ketara…

1. Turunkan Berat Dengan Pantas
2. Kempiskan Perut Yang Dah Menggelebeh
3. Hilangkan Lemak Degil
4. Badan Kurus Dan Cantik
5. Badan Sihat Dan Cergas
6. Dapat Kawal Nafsu Makan
7. Boleh Sarung Baju Dan Seluar Lama
8. Pinggang Ramping Dan Langsing
9. Peha Dah Mengecil

Memperkenalkan Jus SKIINZ SG (SLIIMZGLOW)… Jus minuman untuk TURUNKAN BERAT BADAN untuk tampil lebih langsing dan kurus dengan lebih MUDAH, SELAMAT & BERKESAN. Sangat sesuai untuk golongan lelaki dan wanita yang ingin KURUSKAN BADAN dengan formula eksklusif ini.

———————————

APA JUS SKIINZ SG (SLIIMZGLOW) NIE?

Jus SKIINZ SG adalah jus minuman berasaskan gabungan 13 formulasi eksklusif yang sangat baik untuk menurunkan berat badan anda dan menikmati gaya kehidupan yang lebih sihat.

BONUS..! Jika anda boleh kuruskan badan dan pada masa yang sama dapat merawat kulit untuk menjadi lebih cerah dan cantik dengan satu produk sahaja, bukankah ia lebih menarik? 

———————————

APAKAH PERANAN JUS SKIINZ SG?

Formulasi Jus SKIINZ SG memberikan rasa kenyang yang dapat membantu mengawal selera makan dan pembakaran kalori dalam badan lebih efektif melalui peningkatan kadar atau proses metabolisma. Ia turut meningkatkan kadar pencernaan karbohidrat dalam badan dan seimbangkan kadar gula dalam darah. Ia turut mengurangkan penyimpanan lemak dalam badan.

———————————

13 BAHAN TERBAIK DI DALAM SLIIMZGLOW…

1. RASPBERRY FRUIT JUICE

  • Anti-penuaan & anti-kedutan
  • Mempunyai kandungan anti oksidan yang baik untuk kulit yang cantik
  • Membantu memberikan rasa kenyang dengan kandungan serat yang tinggi
  • Membantu kestabilan paras gula dalam darah dengan indeks glisemia yang rendah

2. GREEN COFFEE BEAN

  • Membantu mengurangkan penyerapan karbohidrat
  • Membantu meningkatkan metabolima glukosa dan mengurangkan tekanan darah

3. AFRICAN BUSH MANGO

  • Membantu melancarkan proses pencernaan
  • Membantu meningkatkan kadar metabolisma badan
  • Membantu mengawal rasa lapar dengan kandungan serat yang tinggi

4. GARCINIA CAMBOGIA

  • Membantu mengawal selera makan
  • Membantu mengawal pembentukan lemak berlebihan
  • Membantu mengawal paras kolesterol
  • Membantu menurunkan dan mengimbangi paras gula dalam darah

5. WHITE KIDNEY BEAN

  • Membantu sebagai penghalang karbohidrat
  • Membantu mengawal selera makan

6. GUARANA

  • Mengurangkan sakit kepala
  • Membantu menguatkan sistem saraf
  • Membantu proses menurunkan berat badan
  • Membantu meningkatkan dan menambahkan tenaga
  • Membantu melancarkan pembuangan air besar dan kecil

7. VITAMIN C

  • Menghasilkan struktur saluran darah yang baik dan membantu sistem aliran darah.
  • Membantu penghasilan kolagen yang melembabkan kulit dari dalam dan mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.
  • Mencerahkan kulit dari masalah jeragat dan tompok-tompok penuaan, membantu kelihatan lebih muda dan kulit lebih lembut.

8. L-CARNITINE

  • Membantu pembakaran lemak berlebihan
  • Membantu meningkatkan dan menambahkan tenaga
  • Membantu meningkatkan kadar metabolisma badan

9. TOMATO

  • Meneutralkan permukaan kulit
  • Mengecilkan liang roma dan merawat jerawat
  • Membersihkan dan menyejukkan kulit serta badan
  • Mengurangkan masalah sakit kepala, letih, susah tidur, sakit sendi, masalah penghadaman dan sakit

10. SAKURA

  • Membantu menghalang pembentukan sel kulit gelap
  • Terbukti secara saintifik membantu pembentukan kolagen untuk anti-penuaan
  • Mempunyai kandungan anti oksidan dan anti peradangan sehingga sangat baik dijadikan untuk perawatan kulit
  • Kaya dengan antioksidan yang meningkatkan keupayaan badan untuk menentang kerosakan oksidatif

13. ARGAN STEM CELL

  • Menguatkan akar rambut
  • Anti-penuaan & anti-kedutan
  • Merangsang pembaharuan sel
  • Membantu merawat masalah kulit
  • Menyegarkan dan melembapkan kulit
  • Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.
  • Membantu membebaskan badan daripada radikal bebas yang berbahaya

13 KELEBIHAN KENAPA PERLU MENCUBA SLIIMZGLOW SEKARANG!

1. Tidak perlu berlapar

2. Tidak perlu diet ketat

3. Tidak wajib bersenam

4. Kadar metabolisma tinggi

5. Membantu proses detox

6. Meningkatkan pembakaran lemak

7. Melancarkan proses pencernaan

8. Membantu mengawal paras kolesterol

9. 3x lebih pantas menurunkan berat badan

10. Meningkatkan & menambahkan tenaga

11. 3x lebih pantas dalam mengecilkan perut

12. Menjadikan kulit lebih cerah, lembab & halus

 13. Merawat masalah kulit seperti jeragat, jerawat & kusam

———————————
Jadi… Teruskan usaha anda, mereka boleh kurus, pastinya ANDA juga BOLEH seperti mereka. YAKINLAH… Dan Bertangguh itu tidak akan selesaikan masalah anda!
Ramai lagi yang dah mencuba SLIIMZGLOW ini
———————————

BERITA BAIK..!

Kini, PELUANG bagi anda untuk mendapatkannya dan rasai sendiri kesan perubahan yang mengujakan..!

Apa yang menariknya… anda boleh dapatkan dengan harga PROMO, so LEBIH JIMAT & LEBIH NILAI

SKIINZ SG 4-Pack

SKIINZ SG (275ml) x 4 unit
Harga Pasaran RM480.00

========================
Harga PROMO RM300.00
========================

*Cukup untuk kegunaan 2 bulan. Bergantung kepada cara penggunaan
** Harga untuk Semenanjung Malaysia
BUY NOW

SKIINZ SG 2-Pack

SKIINZ SG (275ml) x 2 unit
Harga Pasaran RM240.00

========================
Harga PROMO RM160.00
========================

*Cukup untuk kegunaan 1 bulan. Bergantung kepada cara penggunaan
** Harga untuk Semenanjung Malaysia
BUY NOW

Boleh juga hubungi melalui
 Tel:+60133644144
WhatsApp: +60133644144

———————————

Soalan Lazim (FAQ)

Pengambilan Jus SG ini sangat mudah, tak perlu bancuh atau shake. Hanya tuang ke dalam cup yang disediakan dan terus minum.

  1. Berat 80kg dan ke bawah: Minum 10ml pagi sebelum sarapan dan 10ml sebelum makan malam
  2. Berat lebih 80kg: Minum 15ml pagi sebelum sarapan dan 15ml sebelum makan malam
  3. Minum air secukupnya seharian. Formula keperluan air minuman, Berat (kg) x 33 = ? liter
  4. Elakkan pengambilan makanan/minuman manis atau bergula selepas jam 8 malam
  5. Amalkan secara konsisten

Baik, kesan perubahan adalah berbeza bagi setiap orang. Antaranya bergantung kepada faktor seperti:

  1. Jenis Gemuk
  2. Kadar Metabolisma
  3. Usia
  4. Hormon
  5. Kebersihan & Kesihatan Usus
  6. Gaya Kehidupan

Turun tetap turun, cuma pada tempoh masa yang berbeza.. ada yang cepat dan ada yang lambat.

Jus SG berfungsi membakar lemak/glukos dalam badan dan menghalang pembentukan lemak baru. Dengan bahan aktif Jus SG, ia mengawal selera makan tanpa menjadikan anda berasa lapar. Dengan cara ini, anda akan kurus dengan selamat dan berkesan.

Jus SG adalah produk jus minuman botani yang hanya mengunakan campuran bahan terpilih tanpa ada campuran bahan terlarang, selamat untuk dimakan dan ada pengesahan KKM.

KELULUSAN PENGKELASAN MAKANAN (BKKM)
No rujukan KKM: 290817/08/165

Jus SG tiada kesan sampingan seperti jantung berdegup kencang, rasa berdebar-debar, pening atau sakit kepala, cirit birit melampau dan sebagainya.

Tidak perlu. Cuma amalkan permakanan sihat dan minum air secukupnya ikut keperluan tubuh badan untuk mendapatkan kesan yang lebih cepat dan ketara.

Jus SG sesuai untuk lelaki dan wanita bermula dari umur 15 tahun.

  1. Perempuan hamil
  2. Ibu berpantang
  3. Ibu yang menyusukan anak (bawah 4 bulan)
  4. Pesakit buah pinggang dan juga pesakit darah tinggi atau pesakit kronik yang dalam pemantauan doktor
  5. Pesakit yang perlu pemantauan doktor
** Disclaimer : Kami tidak akan bertanggungjawab jika anda yang berada dalam kategori di atas mengambil Jus SG

1 botol Jus SG ini adalah 275ml. Dengan pengambilan 2 kali sehari, 10ml setiap kali pengambilan.. cukup untuk kegunaan 14 hari.

Jus SG ini hanya produk minuman botani dengan bahan-bahan yang premium lagi eksklusif tanpa bahan terlarang dan boleh digunakan tanpa was-was.

Tiada masalah. Selepas anda kurus atau sudah mendapat berat ideal dengan selamat dan berkesan dengan Jus SG, berat anda tidak akan naik semula sekiranya anda menjaga pemakanan dan amalkan gaya kehidupan sihat.

Tiada masalah, malahan formulasi Jus SG ini dapat membantu mengawal tekanan darah dengan lebih baik.

Tiada masalah. Jus SG menggunakan STEVIA yang membantu mengawal paras gula dalam darah.

 ———————————

Boleh juga hubungi melalui
 Tel:+60133644144
WhatsApp: +60133644144
Email: sales.skiinz@gmail.com
Company: SR Beauty Worldwide






By |2018-12-30T06:42:26+00:00December 30th, 2018|Categories: Blog|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment