Nak KURUS Dengan Lebih Mudah?

//Nak KURUS Dengan Lebih Mudah?

Nak KURUS Dengan Lebih Mudah?

Mengalami MASALAH…

  • BERAT bertambah?

  • Perut BUNCIT?

  • Cepat rasa PENAT?

  • Pergerakan TERBATAS?

  • Sakit LUTUT & TUMIT?

  • Selera makan BESAR?

  • TIADA masa?

  • Malas untuk BERSENAM?

  • Pakej Pelangsingan MAHAL?

 

Nak kami BANTU..?

 

 

BERITA BAIK..!!

Anda berada di tempat yang betul untuk membantu anda mencapai impian anda itu.

Jadi, teruskan membaca sehingga ayat terakhir… 
Siapa tahu, inilah detik permulaan untuk anda menikmati gaya kehidupan yang jauh lebih baik… kurus dengan cara yang lebih  mudah… tanpa diet ketat dan bersenam.

“Bila korang tengok gambar nie… mesti korang pun terasa nak rasai pengalaman yang mengujakan macam nie juga kan..?”

Siyes… cuba korang tengok gambar nie..
nmpak perbezaan Kak Sara yang dulu dan sekarang..?

Sebelum nie nampak GEMUK, tapi sekarang nampak lain sangat kan…
lebih SLIM dan lebih BERGAYA. Kalau korang nak tahu, Kak Sara sendiri pun macam tak percaya dengan kesan perubahan ketara yang mengujakan nie taw… jauh benor beza saiznya tu!

 

 

———————————
“Anda masih tercari-cari produk yang dapat bantu untuk kurus, turunkan berat badan dan secara tidak langsung membuatkan potongan badan kelihatan lebih menarik?… Paling tidak pun biarlah bersesuaian dengan berat badan ideal anda (BMI)?”

———————————

 

Apa itu BMI?

BMI (Body Mass Index) atau Indeks Jisim Tubuh adalah ukuran untuk menilai berat badan anda berbanding dengan ketinggian.

Bagaimana untuk mengira BMI?

Dapatkan BMI anda sekarang.  Masukkan info yang diperlukan di bawah dan klik Calculate your BMI. 
Lihat RESULT.

 
Powered by YAZIO

KEGUNAAN BMI

BMI adalah salah satu indikator kadar relatif lemak tubuh seseorang yang sudah dewasa dengan usia 20 tahun ke atas. BMI digunakan untuk menentukan status berat badan seseorang apakah seseorang memiliki badan yang terlalu kurus, ideal, atau terlalu gemuk. BMI membantu menilai status berat badan seseorang terhadap risiko masalah kesihatan akibat kekurangan atau kelebihan berat badan.

 

———————————
“Tahukah anda bahawa berat berlebihan atau obesiti adalah penarik atau punca awal yang menigkatkan risiko masalah kesihatan?”

———————————

 

Kajian menunjukkan bahawa berat badan yang berlebihan adalah masalah kesihatan yang serius bagi kebanyakan orang. Ia meningkatkan risiko kepada beberapa penyakit yang serius seperti:
 1. penyakit jantung
 2. angin ahmar (stroke)
 3. diabetes
 4. kanser
 5. darah tinggi
 6. arthritis (sakit sendi)
 7. vena varikos (urat berpintal) dan
 8. kematian pra-matang

 

Kami pasti anda semua tidak mahu ini terjadi pada anda… betul?

Apakah berat badan unggul?

1. Anda mempunyai berat badan unggul sekiranya BMI anda adalah di antara 18.5 hingga 24.9/km².
2. Kajian menunjukkan bahawa jangka hayat seseorang yang mempunyai BMI unggul adalah lebih tinggi daripada seseorang yang mempunyai BMI yang lebih rendah atau tinggi.

Bagaimanakah saya mengekalkan berat badan yang unggul?

1. Imbangkan pengambilan makanan anda dengan aktiviti fizikal.
2. Tentukan keperluan tenaga anda.
3. Lakukan lebih banyak aktiviti fizikal. Jika anda sememangnya seorang yang sangat aktif, cuba teruskan kadar aktiviti yang sama, bersesuaian dengan umur anda.

Bilakah seseorang itu dianggap sebagai mempunyai berlebihan berat badan?

 Berat anda adalah berlebihan jika BMI anda adalah 25 hingga kurang dari 30 kg/m². Jika BMI anda adalah 30 atau lebih, anda adalah obes.

Bagaimana seseorang itu boleh menurunkan berat badan mereka?

1. Tetapkan sasaran yang realistik untuk menurunkan setengah kilogram berat badan dalam seminggu.
2. Pastikan keperluan tenaga anda.
3. Timbang berat badan anda sekali seminggu, sebaik- baiknya sebelum makan.
4. Makan makanan yang sihat secara sederhana berdasarkan Piramid Makanan Malaysia.
5. Jangan sekali-kali menyekat diri untuk tidak makan atau mengehadkan kalori jika anda sangat lapar. Jika anda berbuat demikian, anda selalunya akan makan mengikut nafsu selepas itu.
6. Buat beberapa modifikasi dalam diet anda.
7. Kurangkan atau elakkan makanan yang tinggi kandungan gula dan lemak seperti mentega,krim, daging yang berlemak, sos salad, kek dan pastri.
8. Elakkan makan atau minum semasa menonton televisyen atau membaca. Lakukan senaman sederhana seperti berjalan laju, berbasikal dan berenang sekurang-kurangnya 60 minit, lima hingga enam hari seminggu.
9. Jumpa doktor untuk mengenal pasti dan membetulkan masalah perubatan, biologikal atau fisiologikal yang berkaitan yang boleh menyumbang kepada berat badan yang berlebihan.
10. Jumpa pakar pemakanan untuk mendapatkan maklumat tentang pengurusan berat badan anda.
11. Dapatkan sistem sokongan. Rakan-rakan adalah kumpulan sokongan yang bagus.
12. NAK lebih mudah untuk bantu anda..? Amalkan suplemen yang disamping memberikan lebih nutrisi dan bantu kuatkan sistem imun, ia dapat membantu menaikkan metabolisma untuk pembakaran lemak lama, menghalang pembentukan lemak baharu, berikan sara kenyang lebih lama dan mengawal selera makan.


———————————
“Berita baik buat anda yang mahukan Perubahan… Turunkan Berat Badan atau Kuruskan Badan dan menjadikan anda tampil lebih YAKIN dengan Potongan Badan yang lebih Menarik Secara Sihat, Mudah, Selamat dan Berkesan!!” 
———————————

OK KER NIE.. TAK BAHAYA??.. Eh tidak sama sekali! Ya kami faham… tapi usah risau sebab kami juga adalah pengguna seperti anda. Ia bukan produk atau apa sahaja yang dikatakan sebagai ubat dengan bahan terlarang yang boleh memudaratkan kesihatan.

Begini… Ia hanya jus minuman yang diadun dengan gabungan formulasi eksklusif seperti Raspberry, Green Coffee Bean, African Bush Mango, Garcinia Cambogia, White Kidney Bean, Guarana, Vitamin C, L-Carnitine, Tomato, Sakura, Stevia, Apple Stemcell Dan Argan Stemcell. Bayangkan, bahan-bahan yang sememangnya padat dengan nutrien dan mineral, kaya dengan serat serta ciri anti oksidan ini dapat anda perolehi manfaatnya dengan lebih mudah.

Kesemua 13 bahan ini akan saling ‘BEKERJASAMA’ dengan harmoni dan memberikan kesan yang terbaik dalam tubuh dengan pengambilan secara konsisten setiap pagi sebelum bersarapan dan malam sebelum makan malam.

Antara kelebihan manfaat bahan-bahan yang digunakan ini adalah membantu meningkatkan kadar atau proses metabolisma. Kadar metabolisma antara lain akan menurun seiring dengan faktor peningkatan usia. Jadi apabila kadar metabolisma tubuh dapat ditingkatkan, ia secara terus membantu peningkatan proses pembakaran lemak dengan lebih efektif. Proses penting dalam usaha penurunan berat badan dengan lebih mudah dan cepat.

METABOLISME tu apa pulak ya? 

Selalu dengar tapi apa ya…
Baik, metabolisme berasal dari perkataan Greek yang bermaksud perubahan atau transformasi. Dari segi fungsi tubuh dan pemakanan, metabolisme adalah jumlah tenaga atau kalori yang dibakar oleh tubuh untuk mengekalkan fungsi-fungsi tubuh yang asas. Tubuh anda sebenarnya membakar kalori dengan berterusan pada setiap ketika, bukan sahaja apabila anda bersenam, malah semasa anda tidur, menonton tv mahupun membeli belah. Sebagaimana sebuah kenderaan memerlukan minyak untuk menjana kuasa, metabolisme anda merupakan pengawal atau pengurus ‘minyak’ untuk tubuh anda.

Metabolisme bagi setiap individu berbeza. Ia bergantung kepada komposisi tubuh individu tersebut iaitu berdasarkan jumlah otot dan jumlah lemak di dalam tubuh. Tisu otot membakar atau menggunakan lebih banyak kalori untuk mengekalkan fungsinya berbanding dengan lemak. Maka, mereka yang mempunyai banyak tisu otot akan mempunyai kadar metabolisme yang lebih tinggi berbanding dengan mereka yang mempunyai lebih banyak lemak.

———————————
” 
Persoalannya, bolehkah kadar metabolisme tersebut berubah?Sudah tentu. Sekiranya anda sedang cuba menurunkan berat badan mahupun hanya untuk mengekalkan tahap kecergasan anda, meningkatkan metabolisme anda boleh membantu anda mencapai sasaran tersebut dengan lebih cepat.”
———————————

Perkara Semulajadi Yang Mempengaruhi Metabolisme

1. Komposisi Badan
Walaupun dua individu mempunyai berat badan yang sama, individu yang mempunyai berat otot berlebihan akan mempunyai metabolisma yang lebih tinggi kerana otot membakar lebih kalori berbanding lemak.
2. Genetik
Setiap orang mempunyai struktur tulang dan bentuk badan yang berbeza (mesomorph, ectomorph, endomorph). Orang yang tinggi langsing (seperti pemain basketball) biasanya mempunyai metabolisme melebihi orang seperti Wayne Rooney atau yang berbadan “stocky”.
3. Umur
Metabolisma akan menurun dengan umur. Dengan itu, keperluan kalori seseorang akan turun over time. Ini kenyataan hidup. Ini sebab utama kerana ramai akan menambahkan berat badan walaupun mengambil makanan yang sama (sewaktu muda).
Nah, di sinilah antara kelebihan formulasi SLIIMZGLOW, berkesan dalam membantu menaikkan kadar metabolisme untuk membantu mencapai impian anda… berat badan yang ideal dan natijahnya anda dapat menikmati gaya kehidupan yang lebih sihat dan berkualiti.

———————————
LIHAT.. MEREKA SUDAH BERJAYA!!!
———————————

Alhamdulillah… setelah 2 bulan guna, berat saya turun 10kg. Yg bestnya, kulit saya makin putih melepak… jeragat dan kusam dah cabut lari 🙂 – Pn Sara

Berat turun 3kg selepas 2 botol, kulit lebih cerah dan bertenaga – Pn Ida

Berat turun 4kg selepas 2 botol… Yg bestnya, kulit semakin cerah dan lembab! – Pn Iza

 ———————————
Anda Mempunyai MASALAH Macam Nie..?
———————————

 Sedang mencari ubat atau produk KURUSKAN BADAN yang selamat dan berkesan?
 Dah GIBAP cuba macam-macam ubat atau produk kurus badan?

 Dah cuba MACAM-MACAM ubat atau produk kurus badan tapi tak turun berat jugak?

 Dah habis BERIBU RINGGIT tapi badan tak kurus-kurus jugak?

 Dah DIET MACAM NAK GILA tapi lambat sangat nak kurus?

 LEMAK kat peha, pinggul dengan perut semakin naik?

 BMI dah masuk kategori OBESITI?

 Rasa rendah diri sebab GEMUK?

 Pergerakan TERBATAS sebab gemuk?
 Kaki dan tumit dah mula rasa SAKIT?

 Pakaian dah mula TAK muat?

 Suami dah mula JAUHKAN diri sebab gemuk?

 Doktor dah NASIHATKAN suruh turunkan berat badan?

———————————

“BERITA BAIK! Bayangkan.. semua masalah anda yang disebutkan di atas tadi bakal berakhir hari ini.”

..untuk bantu selesaikan masalah

Bagaimana… masih ada soalan yang bermain di minda anda? Nak tahu bagaimana kesannya? Saya kongsikan dengan anda di sini…

———————————

Mereka Sudah..! Sekarang Giliran Anda Pula Untuk Kurus Macam Mereka, Nak Kan..?

Mereka sudahpun merasai sendiri 9 kesan perubahan ketara…

1. Turunkan Berat Dengan Pantas
2. Kempiskan Perut Yang Dah Menggelebeh
3. Hilangkan Lemak Degil
4. Badan Kurus Dan Cantik
5. Badan Sihat Dan Cergas
6. Dapat Kawal Nafsu Makan
7. Boleh Sarung Baju Dan Seluar Lama
8. Pinggang Ramping Dan Langsing
9. Peha Dah Mengecil

Memperkenalkan SLIIMZGLOW (SG)… Jus minuman untuk TURUNKAN BERAT BADAN untuk tampil lebih langsing dan kurus dengan lebih MUDAH, SELAMAT & BERKESAN. Sangat sesuai untuk golongan lelaki dan wanita yang ingin KURUSKAN BADAN dengan formula eksklusif ini.

———————————

APA SLIIMZGLOW (SG) NIE?

SLIIMZGLOW adalah jus minuman berasaskan gabungan 13 formulasi eksklusif yang sangat baik untuk menurunkan berat badan anda dan menikmati gaya kehidupan yang lebih sihat.

BONUS..! Jika anda boleh kuruskan badan dan pada masa yang sama dapat merawat kulit untuk menjadi lebih cerah dan cantik dengan satu produk sahaja, bukankah ia lebih menarik? 

———————————

APAKAH PERANAN SLIIMZGLOW?

Formulasi SLIIMZGLOW memberikan rasa kenyang yang dapat membantu mengawal selera makan dan pembakaran kalori dalam badan lebih efektif melalui peningkatan kadar atau proses metabolisma. Ia turut meningkatkan kadar pencernaan karbohidrat dalam badan dan seimbangkan kadar gula dalam darah. Ia turut mengurangkan penyimpanan lemak dalam badan.

———————————

13 BAHAN TERBAIK DI DALAM SLIIMZGLOW…

1. RASPBERRY FRUIT JUICE

Anti-penuaan & anti-kedutan

Mempunyai kandungan anti oksidan yang baik untuk kulit yang cantik

Membantu memberikan rasa kenyang dengan kandungan serat yang tinggi

Membantu kestabilan paras gula dalam darah dengan indeks glisemia yang rendah

———————————

 

2. GREEN COFFEE BEAN

Membantu mengurangkan penyerapan karbohidrat

Membantu meningkatkan metabolima glukosa dan mengurangkan tekanan darah

———————————

 

3. AFRICAN BUSH MANGO

Membantu melancarkan proses pencernaan

Membantu meningkatkan kadar metabolisma badan

Membantu mengawal rasa lapar dengan kandungan serat yang tinggi

———————————

 

4. GARCINIA CAMBGIA

Membantu mengawal selera makan

Membantu mengawal pembentukan lemak berlebihan

Membantu mengawal paras kolesterol

Membantu menurunkan dan mengimbangi paras gula dalam darah

———————————

 

5. WHITE KIDNEY BEAN

Membantu sebagai penghalang karbohidrat

Membantu mengawal selera makan

———————————

 

6. GUARANA

Mengurangkan sakit kepala

Membantu menguatkan sistem saraf

Membantu proses menurunkan berat badan

Membantu meningkatkan dan menambahkan tenaga

Membantu melancarkan pembuangan air besar dan kecil

———————————

 

7. VITAMIN-C

Menghasilkan struktur saluran darah yang baik dan membantu sistem aliran darah.

Membantu penghasilan kolagen yang melembabkan kulit dari dalam dan mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.

Mencerahkan kulit dari masalah jeragat dan tompok-tompok penuaan, membantu kelihatan lebih muda dan kulit lebih lembut.

———————————

 

8. L-CARNITINE

Membantu pembakaran lemak berlebihan

Membantu meningkatkan dan menambahkan tenaga

Membantu meningkatkan kadar metabolisma badan

———————————

 

9. TOMATO

Meneutralkan permukaan kulit

Mengecilkan liang roma dan merawat jerawat

Membersihkan dan menyejukkan kulit serta badan

Mengurangkan masalah sakit kepala, letih, susah tidur, sakit sendi, masalah penghadaman dan sakit

———————————


10. SAKURA

Membantu menghalang pembentukan sel kulit gelap

Terbukti secara saintifik membantu pembentukan kolagen untuk anti-penuaan

Mempunyai kandungan anti oksidan dan anti peradangan sehingga sangat baik dijadikan untuk perawatan kulit

Kaya dengan antioksidan yang meningkatkan keupayaan badan untuk menentang kerosakan oksidatif

———————————

11. STEVIA

Membantu menurunkan tekanan darah

Pemanis semulajadi yang tidak mengandungi kalori

Membantu menurunkan dan mengimbangi paras gula dalam darah

———————————

12. APPLE STEM CELL

Anti-penuaan & anti-kedutan

Membantu penyingkiran toksin

Meningkatkan kadar metabolisma badan

Mengurangkan masalah keguguran rambut

Menganjal, melembabkan, mencerahkan kulit

———————————

13. ARGAN STEM CELL

Menguatkan akar rambut

Anti-penuaan & anti-kedutan

Merangsang pembaharuan sel

Membantu merawat masalah kulit

Menyegarkan dan melembapkan kulit

Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.

Membantu membebaskan badan daripada radikal bebas yang berbahaya

———————————

13 KELEBIHAN KENAPA PERLU MENCUBA SLIIMZGLOW SEKARANG!

1. Tidak perlu berlapar

2. Tidak perlu diet ketat

3. Tidak wajib bersenam

4. Kadar metabolisma tinggi

5. Membantu proses detox

6. Meningkatkan pembakaran lemak

7. Melancarkan proses pencernaan

8. Membantu mengawal paras kolesterol

9. 3x lebih pantas menurunkan berat badan

10. Meningkatkan & menambahkan tenaga

11. 3x lebih pantas dalam mengecilkan perut

12. Menjadikan kulit lebih cerah, lembab & halus

 13. Merawat masalah kulit seperti jeragat, jerawat & kusam

———————————
Jadi… Teruskan usaha anda, mereka boleh kurus, pastinya ANDA juga BOLEH seperti mereka. YAKINLAH… Dan Bertangguh itu tidak akan selesaikan masalah anda!
Ramai lagi yang dah mencuba SLIIMZGLOW ini
———————————

 

CARA MINUM SLIIMZGLOW

 

———————————

Kini… Kami berikan anda PELUANG untuk mendapatkanya… 

———————————

Harga sebotol SLIIMZGLOW (275ml) ini adalah RM100, tapi ANDA TAK PERLU BAYAR dengan harga ini! Kami nak bagi anda harga yang sangat SANGAT SPECIAL.

———————————

*Cukup untuk penggunaan untuk 30 hari

———————————

*Cukup untuk penggunaan untuk 15 hari


———————————

Boleh juga hubungi melalui
 Tel:+60133644144
WhatsApp: +60133644144

———————————
 
———————————

Soalan Lazim (FAQ)

  1. Minum 1 sudu (10ml) pagi sebelum sarapan dan 1 sudu (10ml) sebelum makan malam
  2. Minum air masak sekurang-kurangnya 2-3 liter sehari
  3. Elakkan pengambilan air manis atau bergula selepas jam 8 malam
  4. Amalkan secara konsisten

Kesan kurus dengan selamat dan berkesan ini adalah berbeza bagi setiap individu.

Produk SLIIMZGlow berfungsi membakar lemak/glukos dalam badan dan menghalang pembentukan lemak baru. Dengan bahan aktif ubat/produk SLIIMZGlow, ia menyekat selera makan tanpa menjadikan anda berasa lapar. Dengan cara ini, anda akan kurus dengan selamat dan berkesan.

SLIIMZGlow adalah produk yang hanya mengunakan campuran bahan terpilih tanpa ada campuran bahan terlarang, ia selamat untuk dimakan dan diklasifikasikan oleh KKM di bawah kategori pemakanan.

Ubat/produk kurus selamat SLIIMZGlow tiada kesan sampingan seperti jantung berdegup kencang, rasa berdebar-debar, pening atau sakit kepala, cirit birit melampau dan sebagainya.

Tidak perlu. Cuma amalkan permakanan sihat untuk mendapatkan kesan yang lebih cepat dan ketara. Kami menyarakan agar anda mengikuti pelan permakanan yang kami berikan untuk jadi kurus dengan selamat dan berkesan

SLIIMZGlow sesuai untuk golongan lelaki dan wanita bermula dari umur 16 tahun.

  1. Perempuan hamil
  2. Ibu berpantang
  3. Ibu yang menyusukan anak 
  4. Pesakit buah pinggang dan juga pesakit darah tinggi atau pesakit kronik yang dalam pemantauan doktor
  5. Pesakit yang perlu pemantauan doktor

Disclaimer : Kami tidak akan bertanggungjawab jika anda yang berada dalam kategori di atas mengambil produk SLIIMZGlow. 

1 botol ubat/produk SLIIMZGlow adalah 275ml.
2 botol c
ukup untuk penggunaan sebulan.
Pengambilan yang konsisten dan berterusan membantu berikan kesan perubahan yang positive.

Ubat/Produk SLIIMZGlow hanya menggunakan menggunakan produk semulajadi dan tanpa bahan terlarang. Boleh digunakan tanpa was-was.

Tiada masalah. Selepas anda kurus dengan selamat dan berkesan dengan SLIIMZGlow, berat anda tidak akan naik semula sekiranya anda menjaga permakanan dan amalkan gaya hidup sihat.

 ———————————

Boleh juga hubungi melalui
 Tel:+60133644144
WhatsApp: +60133644144
Email: sales.skiinz@gmail.com
Company: SR Beauty Worldwide






By |2018-01-14T03:26:36+00:00September 5th, 2017|Categories: Blog|0 Comments

Share This Story, Choose Your Platform!

About the Author:

Leave A Comment