Nak Kurus Tapi…

 

Malas Diet Ketat?
Malas Bersenam?

Anda WAJIB Cuba SLIIMZGLOW Sekarang!!!

“Bila korang tengok gambar nie… mesti korang pun terasa nak rasai pengalaman yang mengujakan macam nie juga kan..?”

Cuba tengok gambar nie.. perbezaan Kak Sara yang dulu dan Kak Sara sekarang.

Sebelum nie nampak GEMUK kan, tapi sekarang nampak lain sangat… lebih slim dan bergaya. Kak Sara sendiri pun macam tak percaya dengan kesan perubahan yang mengujakan nie taw… jauh beza saiznya tu!

———————————
Anda masih tercari-cari produk yang dapat bantu untuk kurus, turunkan berat badan dan secara tidak langsung membuatkan potongan badan kelihatan lebih menarik?… Paling tidak pun biarlah bersesuaian dengan berat badan ideal anda (BMI)?
———————————

TAHNIAH… Anda berada di tempat yang betul untuk membantu anda untuk mencapai impian anda itu.
Teruskan membaca sehingga ayat terakhir. Siapa tahu, inilah titik permulaan untuk anda menikmati gaya kehidupan yang jauh lebih baik… lebih sihat dan lebih cantik bergaya.


Sebelum anda teruskan pembacaan anda, tahukah anda bahawa masalah gemuk atau obesiti ini boleh mengundang pelbagai penyakit ?

Kami pasti anda semua tidak mahu ini terjadi pada anda… betul?


———————————
“Berita baik buat anda yang mahukan Perubahan… Turunkan Berat Badan atau Kuruskan Badan dan menjadikan anda tampil lebih YAKIN dengan Potongan Badan yang lebih Menarik Secara Sihat, Mudah, Selamat dan Berkesan!!” 
———————————

OK KER NIE.. TAK BAHAYA??.. Eh tidak sama sekali! Ya kami faham… tapi usah risau sebab kami juga adalah pengguna seperti anda. Ia bukan produk atau apa sahaja yang dikatakan sebagai ubat dengan bahan terlarang yang boleh memudaratkan kesihatan.

Begini… Ia hanya jus minuman yang diadun dengan gabungan formulasi eksklusif seperti Raspberry, Green Coffee Bean, African Bush Mango, Garcinia Cambogia, White Kidney Bean, Guarana, Vitamin C, L-Carnitine, Tomato, Sakura, Stevia, Apple Stemcell Dan Argan Stemcell. Bayangkan, bahan-bahan yang sememangnya padat dengan nutrien dan mineral, kaya dengan serat serta ciri anti oksidan ini dapat anda perolehi manfaatnya dengan lebih mudah.

 

Kesemua 13 bahan ini akan saling ‘BEKERJASAMA’ dengan harmoni dan memberikan kesan yang terbaik dalam tubuh dengan pengambilan secara konsisten setiap pagi sebelum bersarapan dan malam sebelum makan malam.

 

Antara kelebihan manfaat bahan-bahan yang digunakan ini adalah membantu meningkatkan kadar atau proses metabolisma. Kadar metabolisma antara lain akan menurun seiring dengan faktor peningkatan usia. Jadi apabila kadar metabolisma tubuh dapat ditingkatkan, ia secara terus membantu peningkatan proses pembakaran lemak dengan lebih efektif. Proses penting dalam usaha penurunan berat badan dengan lebih mudah dan cepat.

Atas keberkesanan kesemua bahan tersebut dalam memberikan manfaat yang sedemikian, maka lahirlah SLIIMZGLOW, produk yang diharapkan dapat membantu dalam usaha mengawal berat badan sekaligus menikmati gaya kehidupan yang jauh lebih baik dan sihat.

———————————
LIHAT.. MEREKA SUDAH BERJAYA!!!
———————————

Alhamdulillah… setelah 2 bulan guna, berat saya turun 10kg. Yg bestnya, kulit saya makin putih melepak… jeragat dan kusam dah cabut lari 🙂 – Pn Sara

 

Berat turun 3kg selepas 2 botol, kulit lebih cerah dan bertenaga – Pn Ida

 

Berat turun 4kg selepas 2 botol… Yg bestnya, kulit semakin cerah dan lembab! – Pn Iza

 ———————————
Anda Mempunyai MASALAH Macam Nie..?
———————————

 Sedang mencari ubat atau produk KURUSKAN BADAN yang selamat dan berkesan?
 Dah GIBAP cuba macam-macam ubat atau produk kurus badan?

 Dah cuba MACAM-MACAM ubat atau produk kurus badan tapi tak turun berat jugak?

  Dah habis BERIBU RINGGIT tapi badan tak kurus-kurus jugak?

  Dah DIET MACAM NAK GILA tapi lambat sangat nak kurus?

 LEMAK kat peha, pinggul dengan perut semakin naik?

 BMI dah masuk kategori OBESITI?

  Rasa rendah diri sebab GEMUK?

  Pergerakan TERBATAS sebab gemuk?
 
 Kaki dan tumit dah mula rasa SAKIT?

 Pakaian dah mula TAK muat?

  Suami dah mula JAUHKAN diri sebab gemuk?

  Doktor dah NASIHATKAN suruh turunkan berat badan?

———————————

BERITA BAIK! Bayangkan.. semua masalah anda yang disebutkan di atas tadi bakal berakhir hari ini.

..untuk bantu selesaikan masalah

Bagaimana… masih ada soalan yang bermain di minda anda? Nak tahu bagaimana kesannya? Saya kongsikan dengan anda di sini…

———————————

Mereka Sudah..! Sekarang Giliran Anda Pula Untuk Kurus Macam Mereka, Nak Kan..?

Turunkan Berat Dengan Pantas
✅Kempiskan Perut Yang Dah Menggelebeh
✅Hilangkan Lemak Degil
✅Badan Kurus Dan Cantik
✅Badan Sihat Dan Cergas
✅Dapat Kawal Nafsu Makan
✅Boleh Sarung Baju Dan Seluar Lama
✅Pinggang Ramping Dan Langsing
✅Peha Dah Mengecil

 

Memperkenalkan SLIIMZGLOW (SG)… Jus minuman untuk TURUNKAN BERAT BADAN untuk tampil lebih langsing dan kurus dengan lebih MUDAH, SELAMAT & BERKESAN. Sangat sesuai untuk golongan lelaki dan wanita yang ingin KURUSKAN BADAN dengan formula eksklusif ini.

———————————

APA SLIIMZGLOW (SG) NIE?

SLIIMZGLOW adalah jus minuman berasaskan gabungan 13 formulasi eksklusif yang sangat baik untuk menurunkan berat badan anda dan menikmati gaya kehidupan yang lebih sihat. BONUS..! Jika anda boleh kuruskan badan dan pada masa yang sama dapat merawat kulit untuk menjadi lebih cerah dan cantik dengan satu produk sahaja, bukankah ia lebih menarik? 

———————————

APA FUNGSI SLIIMZGLOW?

Formulasi SLIIMZGLOW membantu mengawal selera makan dan pembakaran kalori dalam badan melalui peningkatan kadar atau proses metabolisma. Ia turut meningkatkan kadar pencernaan karbohidrat dalam badan dan seimbangkan kadar gula dalam darah. Ia turut mengurangkan penyimpanan lemak dalam badan.

———————————

BAHAN APA YANG TERKANDUNG DI DALAM SLIIMZGLOW?

RASPBERRY FRUIT JUICE

Anti-penuaan & anti-kedutan

Mempunyai kandungan anti oksidan yang baik untuk kulit yang cantik

Membantu memberikan rasa kenyang dengan kandungan serat yang tinggi

Membantu kestabilan paras gula dalam darah dengan indeks glisemia yang rendah

———————————

 

GREEN COFFEE BEAN

Membantu mengurangkan penyerapan karbohidrat

Membantu meningkatkan metabolima glukosa dan mengurangkan tekanan darah

———————————

 

AFRICAN BUSH MANGO

Membantu melancarkan proses pencernaan

Membantu meningkatkan kadar metabolisma badan

Membantu mengawal rasa lapar dengan kandungan serat yang tinggi

———————————

 

GARCINIA CAMBGIA

Membantu mengawal selera makan

Membantu mengawal pembentukan lemak berlebihan

Membantu mengawal paras kolesterol

Membantu menurunkan dan mengimbangi paras gula dalam darah

———————————

 

WHITE KIDNEY BEAN

Membantu sebagai penghalang karbohidrat

Membantu mengawal selera makan

———————————

 

GUARANA

Mengurangkan sakit kepala

Membantu menguatkan sistem saraf

Membantu proses menurunkan berat badan

Membantu meningkatkan dan menambahkan tenaga

Membantu melancarkan pembuangan air besar dan kecil

———————————

 

VITAMIN-C

Menghasilkan struktur saluran darah yang baik dan membantu sistem aliran darah.

Membantu penghasilan kolagen yang melembabkan kulit dari dalam dan mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.

Mencerahkan kulit dari masalah jeragat dan tompok-tompok penuaan, membantu kelihatan lebih muda dan kulit lebih lembut.

———————————

 

L-CARNITINE

Membantu pembakaran lemak berlebihan

Membantu meningkatkan dan menambahkan tenaga

Membantu meningkatkan kadar metabolisma badan

———————————

 

TOMATO

Meneutralkan permukaan kulit

Mengecilkan liang roma dan merawat jerawat

Membersihkan dan menyejukkan kulit serta badan

Mengurangkan masalah sakit kepala, letih, susah tidur, sakit sendi, masalah penghadaman dan sakit

———————————


SAKURA

Membantu menghalang pembentukan sel kulit gelap

Terbukti secara saintifik membantu pembentukan kolagen untuk anti-penuaan

Mempunyai kandungan anti oksidan dan anti peradangan sehingga sangat baik dijadikan untuk perawatan kulit

Kaya dengan antioksidan yang meningkatkan keupayaan badan untuk menentang kerosakan oksidatif

———————————

STEVIA

Membantu menurunkan tekanan darah

Pemanis semulajadi yang tidak mengandungi kalori

Membantu menurunkan dan mengimbangi paras gula dalam darah

———————————

APPLE STEM CELL

Anti-penuaan & anti-kedutan

Membantu penyingkiran toksin

Meningkatkan kadar metabolisma badan

Mengurangkan masalah keguguran rambut

Menganjal, melembabkan, mencerahkan kulit

———————————

ARGAN STEM CELL

Menguatkan akar rambut

Anti-penuaan & anti-kedutan

Merangsang pembaharuan sel

Membantu merawat masalah kulit

Menyegarkan dan melembapkan kulit

Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.

Membantu membebaskan badan daripada radikal bebas yang berbahaya

———————————

APA KELEBIHAN SLIIMZGLOW?

Tidak perlu berlapar

Tidak perlu diet ketat

 Tidak wajib bersenam

Kadar metabolisma tinggi

 Membantu proses detox

Meningkatkan pembakaran lemak

Melancarkan proses pencernaan

Membantu mengawal paras kolesterol

3x lebih pantas menurunkan berat badan

Meningkatkan & menambahkan tenaga

3x lebih pantas dalam mengecilkan perut

Kurus dalam masa 30 hari

 Menjadikan kulit lebih cerah, lembab & halus

Merawat masalah kulit seperti jeragat, jerawat & kusam

———————————
Jadi… Teruskan usaha anda, mereka boleh kurus, pastinya ANDA juga BOLEH seperti mereka. YAKINLAH… Dan Bertangguh itu tidak akan selesaikan masalah anda!
Ramai lagi yang dah mencuba SLIIMZGLOW ini
———————————

 

CARA PENGGUNAAN SLIIMZGLOW

  Satu (1) sudu (10ml) pagi sebelum sarapan pagi

 Satu (1) sudu (10ml) sebelum makan malam

 Minum air 2-3 liter untuk bantu proses detox

  Elakkan pengambilan air manis atau bergula selepas jam 8 malam

  Amalkan secara konsisten

———————————

Kini… Kami berikan anda PELUANG untuk mendapatkanya… 

———————————

Harga sebotol SLIIMZGLOW (275ml) ini adalah RM100, tapi ANDA TAK PERLU BAYAR dengan harga ini! Kami nak bagi anda harga yang sangat SANGAT SPECIAL.

———————————

*Cukup untuk penggunaan untuk 30 hari

———————————

*Cukup untuk penggunaan untuk 15 hari


———————————

Boleh juga hubungi melalui
 Tel:+60133644144
WhatsApp: +60133644144

———————————
 
———————————

Soalan Lazim (FAQ)

  1. Minum 1 sudu (10ml) pagi sebelum sarapan dan 1 sudu (10ml) sebelum makan malam
  2. Minum air masak sekurang-kurangnya 2-3 liter sehari
  3. Elakkan pengambilan air manis atau bergula selepas jam 8 malam
  4. Amalkan secara konsisten

Kesan kurus dengan selamat dan berkesan ini adalah berbeza bagi setiap individu.

Produk SLIIMZGlow berfungsi membakar lemak/glukos dalam badan dan menghalang pembentukan lemak baru. Dengan bahan aktif ubat/produk SLIIMZGlow, ia menyekat selera makan tanpa menjadikan anda berasa lapar. Dengan cara ini, anda akan kurus dengan selamat dan berkesan.

SLIIMZGlow adalah produk yang hanya mengunakan campuran bahan terpilih tanpa ada campuran bahan terlarang, ia selamat untuk dimakan dan diklasifikasikan oleh KKM di bawah kategori pemakanan.

Ubat/produk kurus selamat SLIIMZGlow tiada kesan sampingan seperti jantung berdegup kencang, rasa berdebar-debar, pening atau sakit kepala, cirit birit melampau dan sebagainya.

Tidak perlu. Cuma amalkan permakanan sihat untuk mendapatkan kesan yang lebih cepat dan ketara. Kami menyarakan agar anda mengikuti pelan permakanan yang kami berikan untuk jadi kurus dengan selamat dan berkesan

SLIIMZGlow sesuai untuk golongan lelaki dan wanita bermula dari umur 16 tahun.

  1. Perempuan hamil
  2. Ibu berpantang
  3. Ibu yang menyusukan anak 
  4. Pesakit buah pinggang dan juga pesakit darah tinggi atau pesakit kronik yang dalam pemantauan doktor
  5. Pesakit yang perlu pemantauan doktor

Disclaimer : Kami tidak akan bertanggungjawab jika anda yang berada dalam kategori di atas mengambil produk SLIIMZGlow. 

1 botol ubat/produk SLIIMZGlow adalah 275ml.
2 botol c
ukup untuk penggunaan sebulan.
Pengambilan yang konsisten dan berterusan membantu berikan kesan perubahan yang positive.

Ubat/Produk SLIIMZGlow hanya menggunakan menggunakan produk semulajadi dan tanpa bahan terlarang. Boleh digunakan tanpa was-was.

Tiada masalah. Selepas anda kurus dengan selamat dan berkesan dengan SLIIMZGlow, berat anda tidak akan naik semula sekiranya anda menjaga permakanan dan amalkan gaya hidup sihat.

 ———————————

Boleh juga hubungi melalui
 Tel:+60133644144
WhatsApp: +60133644144
Email: sales.skiinz@gmail.com